Wednesday, January 18, 2012

who knows me well..

salam,..bertemu kite lagi. sekian lame aku x buat sesuatu dalam blog nie,..(sepetang saye bersama kamoo...)

tengok syiling,..saye teringat akan awak2 di blog nie,..terase rindu untuk menaip semula seperti dulu..
kini aku kembali sebagai aku,..mencari diri sendiri..mencari cinta yang sejati..mencari kawan yang sejati....
-kawan sejati..(ha tu aku gase aku da dapat kot,..<die comel,baik,kuat bebel,..hehe..ade lagi la..>
-cinta sejati..(..owh parmen..die ditakdirkan untuk aku ke,..??,,hanya ALLAH yang tahu kan,..)
-mencari diri sendiri..??aik da 21 tahun da,..x kan x kenal diri sendiri lg kan..pelik je nie...
(ade satu kisah dimana aku selalu digelakkan oleh syu..ops terlepas name la,..<aku kene cepat2 carik kan ko doktor la,..leyh la die cek an kepale ko nie..>haha..cam lawak je..)

orang kate..jika kite terlalu gembire,dalam hati kite akan ade sedih...
-adakah itu yang berlaku pada aku sekarang...??
-ade bnyk tanda tanyer sekarang nie la..sampai aku sendiri pon x tawu nak ckp cam ne,..
-tpppppiii..ape yang aku sedih kan...?(pasal parmen ye...kaka..aish die da besa pndai2 la die erh..)
-ade bnde nye,..tapi aku pon x pasti..

macam bnyk je yg aku nak coret kan kat sini...(yela..da berbulan2 x taip ape2 kan..)
-ok x pe telaah la puas2 blog nie...

ade seseorang yang bermain difikiran aku..die mengingatkan aku pada COKLET CUDBURY BLACK FOREST...
-die mncul kembali..ayat die macam biase jugak la..x de yang berubah,..
ade tnde tnyer dlm kepala???<kenape die msj semula>...
-aku x de jawapan untuk itu la..


saye malu la...kesian kan saye,..:-(..
-awk tawu saye sedih..?mesti la x kan,..mane penah klu saye sedih saye bg tawu,..hati kental la beb..(haha)
-awk lupe birthday saye...saye akn ingt itu smpi bile2,..awk lambat wish besday saye..saye akn ingt itu smpi biler2..
-tp coklet cubdbury tu yg beria2 wish beday dekat saye awk...
-x pe la saye x slh kan awk sebab x ingat,..x pe..saye x simpan dalam hati pon,..
-wlaupun mase mkin berlalu..hari demi hari..waktu demi waktu...detik demi detik..saye tetap mcm nie...
-saye x mmpu ingat sume tntng awk..betol saye x tipu tu..
-tp saye mmpu berdoa saja...

ye bakal menamatkan segala nye...
-insyaALLAH...nie sem last...pastu saye akan kerje..mencari rezeki yg halal..mngumpul duit untuk mencapai azam yg satu dan berjuta tu..hehe
-azam tahun lepas pon x settle ag ha...
-hai la sengal..
-kawin!!!owh tu x de dlm senarai,..bia la mase mnentukan segale nye..(parmen cam ne..ha..cam tu la..)

ok la itu aje kot yg mmpu saye kongsi..(da bnyk sgt da tu ha...hehe).
sesungguhnya..manusia itu mmpu meramncang tuhan saja yang menetukan segalanya..amin yaALLAH..

No comments:

Post a Comment