Tuesday, June 5, 2012

pelik je..!!!

TITLE : GELOMBANG BIRU

assalam,..itu pemula bicara kan,..orait,.hari ini hari benggong sedunia,..aku dilande tnde tnye,..yekkk..klu nak diingat mmg cam hampeh la ape a jd kat aku hari ni,..p nak mention name hambe ALLAH tu kat sini x bek la kan,..x pe,..akan ku ingat kenyitan mu itu td,..(nasib la ko da kawin..kalau x..adoiyai..)hahaha,...

hari ni nie,.x duk ofis..erh lupe..(aku da keje la,.sebulan da,..haha..maaf)..ok2..ari nie aku lari tugas sikit..bkn sikit,.bnyk la,..aku jd wakil pade sub comp bos aku rini..nak g dptkan mate ccd tu..(aku pon x tawu ape bnde alah tu..haha..klu dapat bnyk t comp dato' aku leyh dpt star dengan akan dpt pingat..ok dpt la kami mkn free..haha)..jht sungguh aku..ok2..aku gase td,..aku la popuan pling mude..da la peg dgn staff laki,..mmg bek aku ne buli td,..sian betol..

gelombang biru..tu la tema erh..perhimpunan kontraktor melayu ngri 9..aku x leyh pki bju erh..sbb die bg aku saiz L..kejam sungguh...aku dapat pki safety helmet je,..nak tawu ape tu,..x pe saba k,..disebabkan aku comel la,..(perasaan weyh..wekkk)..tu yg ade org tu kenyit mate,..nak lari lintang pukang aku td,..huh..akk qila kat opis tu leyh gelak dgr story telling aku td,..:-) iyu la ain..kaka


* ini la yg terjadi pada saye td budak akaun jd buruh binaan..dpt safety helmet..tu2..haha..baju kat tgn x pki,..(politik betul la td..)aku bawah umo ag la,..haha...

No comments:

Post a Comment