Friday, September 7, 2012

Die pergi buat selamanya.

assalam...
malam sudah,..hari pon makin menginjak ke tgh malam..cdng nye nak masuk entry hari raye ari tu...tp..aku msuk kan la dulu one story yg menyentuh hati ini..

3.9.2012 jam 10.00 mlm...
in that time,..aku ngh kusyuk meneliti lappy nie..ttibe ade msj dri adeik aku,
-akk die meninggal-
hanya itu..x smpi semnit..aku trus kol..ye sahih..YaALLAH.terpana aku..mengalir air mate.terdetik dihati..YaALLAH..sayang sngguh kau pd hamba ini..(i am still dreming right..no..u need to accept de reality)..itu la yg bermain dibenak..pd trikh ini..tiada lagi insan yg bernama itu..
sedih dihati..seorg lagi kwn ku pergi menghadap ilahi..x akan ade lg senyuman nye..(aku mmpu redha)..akan aku ingat setiap patah perkataan yg pernah aku cakap pd die dlu,..ianya satu kngan yg mnis berkwn dgn die..ckup mnis..
nmun.itu suratan tkdir die,..sbgai hamba hnye mmpu berdoa agar roh nya dicucuri rahmat..amin..:(

No comments:

Post a Comment