Tuesday, September 17, 2013

ASSALAM..

Dugaan tu kite sndri x tahu macam mane rupe nye kan..itu la yg berlaku pada aku..ALLAH tarik sekejap je nikmatnye..dan aku pulak x boleh mnerima smpi skrg..syuu selalu pesan..ain redha ain..ade hikmah sbliknya n akan ade bnde lg baik yg aku akan dapat..

mohon nye begitu la..laptop kesygan ne curi..mngigil aku nagis..itu la hadiah yg ma ngn ayh bg kat aku mase sem 1 kat politeknik dlu..skrg da x ade lg da..hanya gmbar je..it gone..sedih nye hati ni...kenangan tu mmbuat kan aku rindu..ape la hikmah ALLAH nnti ye..

mmpu ain pohon ALLAH kuat kan hati nie jiwa nie..aset yg paling aku syg..syg sgt2..dan dugaan dtg lagi bila hari makin hampir nie..x pe hati i will learn n try to grow up be matured in this life..

bak kate ayah.bersyukur..brg je yg hilang nyawa masih lg ALLAH pnjgkan..itu yg penting kan..
ALLAH maha mndgr ape yg hamba nya doakan hari2..insyaALLAH aku akan tabah tanpanya..





No comments:

Post a Comment