Friday, March 9, 2012

pengertian dalam bulan March

assalam,..makin hampir mase nye,..hari itu akan tiba tidak lame lagi,..tinggak beberape week nak abiskan,..maka get ready untuk finding job ok,..(oohhh nooo)..hari ini..pada tarikh ini,...kejam kah aku nie,..or die yang kejam..entah...aku pon kurang pasti akan itu...awak kena realise one day nanti dimana saya dalam hati awak ok,..!!!(sambil menjerit..)..ha bergegar kau...sedih,pilu..itu yang aku alami sekarang nie,..most like crying la,..even do..aku nampak cam kental la sangat kan..p hampeh je,..:P..tadi pegi tengok laut,..bez siiooot...ombak die fuhh agak mengerunkan,..same like hati aku nie ha,..adpiyai,..apelah nasib,..
Test yang padat,kuiz yang melambak,..n more2 la,..p td ne marah dgn lecture,..terbek la ko ain,..(pdn muke.)..hanya ALLAH yg tahu mcm mane aku mase tu,..(salah sape..?salah aku jugak ke,..)entah la,..aku x berani nak memberi komen tentang itu..ade hikmah disebaliknye mungkin kan..kite x tahu ape akan jadi mase akan dtgkan,..
Bersaba la wahai ain..(ye saba la..baacakk..)..kakaka..isnin de test lg,..adoiyai,..penat,..redha la ain..(merungut2..ma tawu nanti mati ko kene bebel..)..macam2 yang berlaku,..nak buat macam mane,..need to faced it jugak...
Doa-doa banyak2...

No comments:

Post a Comment