Monday, March 26, 2012

tarikh : 24 march 2012 (sabtu)

 assalam..senyuman masih terukir dibibir n malu itu masih lagi kuat terase didalam diri nie ha...hanya ALLAH yang tahu ape yg aku nie gase sekarang...saye seronok..itu yg mmpu saye kate kan,..first time meet his family make me so proud of him..seriously..woow..abang yng ckup berkaliber bg saye,..(terime kasih awk..)..
saye jumpe org2 yg x penah saye jumper..hehe...(mmg bingit la kan..)..saye dibuli oleh kanak2 tu aish,..abis sume bende disuh nye naik,.(i got somting good moment)...
alhamdulilah,..parents die mmg supporting..n also family die jugak,.(muke nie ade gase malu ag nie,..aish x abis2 malu nye nie,..huhu)...
bende yg aku sendiri x jangke da terjadi...n now aku tengah berfikir...(melayang menjauh nun disana)
ape akan terjadi kepada aku dan die...(itu ade bnyk soklan..)..
....but...moment tu mmg seronok...da lame habit main air ditinggalkan..alih2 dapat main air,..woow..kalah la bdk kecik aku nie kan,.kaka..nak uat cam ne dulu air paip x dapat nak main,..t ne mrh kan..hehe..

*ye sayang awak..awk semua la jugak...
:)

No comments:

Post a Comment